Meld je aan!

Let’s get together

We doen ons best om je online een zo goed mogelijk beeld van de school te schetsen. Helaas blijft het online altijd wat behelpen…
Of eigenlijk zijn we daar wel blij mee.
Het is namelijk een goede reden om elkaar te ontmoeten! Op die manier kunnen we je nog meer idee geven bij de sfeer en inhoud van de school.

Om elkaar deze zomer op een leuke manier te ontmoeten hebben we iets bedacht. We gaan samen een hapje eten, en ondertussen bespreken we alles wat jij wilt weten over de school. We doen dit zo graag, dat wij het eten betalen. Free dinner dus!

We hebben ervoor gekozen voor 2 locaties. Natuurlijk op de school zelf in Drachten. Daarnaast willen we je de kans geven om elkaar in het midden van het land te ontmoeten. We komen daarom ook twee keer naar Amersfoort.

Hieronder vind je het aanmeldformulier met de datums waarop je erbij kunt zijn.

Onderbouw goed waarom we jou mee moeten nemen, en wij nemen contact met je op!

Wie weet eten we binnenkort samen een free dinner!

Aanmelden voor Stadskanaal 24 juli dus alleen op locatie

Royal Mission School