Waarom deze school?

Waarom een fulltime tussenjaar volgen bij Royal Mission?

De samenleving legt jou slechts twee vragen voor, dat is de ‘wat’ en de ‘hoe-vraag’. Wat wil ik worden en hoe kom ik daar? De belangrijkste vraag wordt overgeslagen en dat is de ‘waarom-vraag’. Waarom doe ik de dingen die ik doe?

Triple-T (Teach Train Transform)

Royal Mission School is in 2008 gestart onder de naam Triple-T (Teach Train Transform). Het plan was toen al net zo duidelijk als nu; een jaar lang investeren in het leven en karakter van jonge mensen zodat ze voor Gods Koninkrijk kunnen  gaan bloeien!

De verbinding is er sindsdien alleen maar sterker op geworden. Sinds 2013 beschikt Royal Mission over een geweldig gebouw in Drachten. Hier is sindsdien ook de school gehuisvest. Op deze manier lopen de school en het werk van Royal Mission dagelijks op een hele leuke manier door elkaar.

Een koninklijk avontuur

Voor meer informatie over het werk wat Royal Mission naast de school nog meer doet kun je terecht op de site.

School opgericht

Tijdens het eerste jaar van de school werd ook Royal Mission opgericht door Martin en Karin Koornstra en een stel vrienden. Omdat er een duidelijke verbinding was in de betrokken mensen en in de visie, is de school een paar jaar later officieel bij Royal Mission gaan horen. Toen is ook de naam verandert naar Royal Mission School.

200 studenten

Inmiddels hebben bijna 200 studenten onze fulltime school gevolgd. In de woonkamer van ons gebouw hangen aan een muur groepsfoto’s van elk schooljaar dat er is geweest. Het is bijna als een monument van veranderde levens. Verrijkte levens. We genieten ervan om dit te mogen doen.

Je leert de Bijbel je eigen maken en ontdekt jouw bestemming in Gods Koninkrijk