Het jaar van je leven!

School

We noemen het een school. Eigenlijk is dat woord te beperkt. Want het is ook een vormingsjaar. Maar ook een vriendschapsjaar. Het is een jaar lang je leven. Heel intens. Het jaar van je leven. Op zo’n manier dat het de rest van je leven sterk zal kleuren. Een mooie kleur, dat zeker!

Leven binnen de school

Karaktervorming heeft een belangrijke plaats binnen de Royal Mission Fulltime School. Als volgeling van Jezus wil je tenslotte in je karakter steeds meer op Hem gaan lijken!?

Wat leer je eigenlijk?

Het onderwijs bij Royal Mission School bieden we aan op een praktische manier. Zodat je een basis legt voor de rest van leven.

Uitdragen wat je leert

Ontdek al doende waar jouw gaven en talenten liggen. Leer door deze werkervaring competenties ontwikkelen.

Beleven

We vinden het belangrijk dat de lessen niet alleen bestaan uit het aanhoren van theorie, maar we dagen je juist uit om principes te gaan oefenen en te beleven. We bezoeken daarom regelmatig verschillende locaties, bijzondere mensen en speciale evenementen.

Ook loop je verschillende korte stages en ga je op reis naar het buitenland.