Hoeveel kost de school

De kosten

De kosten voor het jaar Royal Mission Fulltime School (2023-2024) bedragen €9500,-. Dit bedrag is ‘all in’, dus ook inclusief je verblijf gedurende de week en het eten. Er zijn dus geen extra kosten tijdens het jaar, behalve de zendingsreis. Deze unieke reis kost tussen de €2000,- en €2500,-. Dat is nog afhankelijk van de bestemming waar je heen gaat.

Je mag weten dat Royal Mission uiteindelijk niets aan de school overhoudt. Alles wat je betaald wordt gebruikt om tijdens het jaar zo goed mogelijk in jou te investeren! We leggen er zelfs bijna altijd nog wat bij.

God vertrouwen

Het ophoesten van het schoolgeld op zich is eigenlijk al een onderdeel van de opleiding. Het staat in het teken van een belangrijke praktische les die je mag ontdekken: God vertrouwen dat Hij jou zal helpen om het bedrag bij elkaar te krijgen.

Ook is het goed om je te realiseren dat een schoolweek van maandagmorgen tot donderdagavond duurt. Je hebt dus in de weekenden en natuurlijk tijdens de vakanties mogelijkheden om bij te verdienen.

We hebben door de jaren heen regelmatig meegemaakt hoe God voorzag in het schoolgeld van de studenten die op de school moesten zijn